Contacte extraescolars.espriu@gmail.com
1. Planificació i gestió d’activitats
Recerca d’activitats extraescolars noves i valoració de les existents.
Contacte amb les empreses que les realitzen i gestió de la seva contractació.
Pactar preus, ràtios mínims i màxims, condicions, tipus d’espais i material necessari.
Organització dels horaris i la distribució d’espais per garantir una oferta equilibrada per a totes les comunitats.
Coordinació amb les empreses per preparar el llibret informatiu i editar la informació que es farà arribar a les famílies.
2. Coordinació amb el centre i les empreses
Garantir que les empreses aportin tota la documentació requerida (certificats, assegurances, etc.) al principi de curs.
Coordinar la celebració de portes obertes amb cada empresa i assegurar presència de membres de la comissió per informar i acompanyar les famílies.
3. Coordinació i funcionament durant el curs
Donar suport a la logística d’entrades i sortides de les activitats.
Fer el seguiment del funcionament de les activitats, atenent incidències, canvis o conflictes que puguin sorgir.
Mantenir actualitzats els quadres d’inscripcions i compartir-los amb les empreses i la direcció.
Elaborar memòries per a la direcció del centre amb el resum d’activitats i participació.
Enviar mensualment a direcció i al professorat el llistat d’alumnes inscrits per classe i activitat.
4. Altres gestions vinculades
Gestió de la biblioteca escolar.
Gestió de l’estudi assistit per a alumnes de 6è.
Gestió de l’acollida (matí i tarda).